Menü Bezárás

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az lilistore.hu címen elérhető honlap
használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-
6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív
használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az
Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe
szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti
magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel
szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
1. Üzemeltetői adatok:
Töltsd ki az itt található adatokat, szükség szerint egészítsd ki azokat.
 Cégnév: Sirhán-Molnár Szandra EV
 Székhely:9300 Csorna, Irinyi utca 22
 Adószám: 68933979-1-28
 Nyilvántartási szám: 52459223
 Szerződés nyelve: magyar
 Telefonos elérhetőség: +36
 Számlaszám:
A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: +36 30 338 6670 (Tapolcai Tamás)
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
 női ruhák és kiegészítők
 férfi ruhák és kiegészítők
 gyermek ruházat
 gyermek játékok
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos
esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
3. Rendelési információk
Figyelmesen olvasd el a rendelési információkat, és írd át a saját elképzeléseid szerint, az alábbiakhoz
hasonlóan:
A megjelenített termékek Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő
házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
Illetve személyesen átvehető a cég üzletében: 9300 Csorna, Irinyi utca 22.
A termékekre vonatkozóan megjelenített ár bruttók, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás
díját.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság
ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles
a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a
vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a
lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen
szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt. Webáruházunkban
termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A
felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb
tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről,
akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről
részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége,
úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az
üzemeltetővel.
A rendelés menete
A. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be
kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a
következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a
jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát emailben
elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja
meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a
belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb,
amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van
arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván
rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve
törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további
terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a
megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a
megrendelését.
C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus
visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a
rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a
már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy
Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés
követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit
Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
4. Regisztráció
Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz
szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a
későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a
regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő
köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő
egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan
harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő
felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az
üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az
üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz
érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki
szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az email
cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.
A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.
5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 14 óráig. A megrendelés
feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a
munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a
megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a
raktáron lévő termékek esetében 2-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron,
úgy a beszerzési helyétől függően 2-3 hét.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a
beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja
 Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését,
akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a
megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény
rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt
követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői
adatok között találja meg)
 Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén
forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.
 Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai
számára lehetséges: Itt kell felsorolni az elfogadható kártyákat, pl. MasterCard, Visa Stb.
 Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott ( ide a neve)futárszolgálat
szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát
a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási
költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
 Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek
készpénzben kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden
költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot
kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt
sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos,
jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Házhoz szállítás díjszabása
Egészítsd ki az itt leírtakat a saját díjszabásod szerint!
 Rendelési érték 0-XXX Ft között a házhoz szállítás díja: XXX Ft.
 Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés
értékéhez hozzáadódik.
7. Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 2 – 3 munkanap.
Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 2-3 hét
8. Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a(z) DPD futárszolgálat futárai
kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 9-17 óra között. Szállítási címként
célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni
tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az
utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag
átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok
esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a
csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő
esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken
rendelkezésére állunk.
9. Postai szállítással kapcsolatos információk
A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a
kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár.
Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő
határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie
kell.
10. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása
értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében
alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon
belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású
terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű
írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy emailben).
Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt
visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles
elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A
visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat
kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített
fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan
fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő.
A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a
szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a
termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a
korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár
megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem
rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag
kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő
félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy
hiányos volt)
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
 olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci
mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
 olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az
ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
 olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az
üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
11. Jótállás
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre
vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves
jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás
joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően
keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított
jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén
az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a
meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a
gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati
útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és
telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink
valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót
terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti
címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi
a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az
üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét XXX napon belül elvégezze. A
jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
12. Szavatosság
A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény
érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. Töltsd ki ezt a részt a forgalmazott
termékeidre vonatkozó szavatossági előírásaid alapján!
13. Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt
helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt
megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül
megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető
elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből
eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó
lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem
vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
14. Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat
bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben
amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez
szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai
célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag
hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás
igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a
cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a
szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy
olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó
számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán
rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes
informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai
a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos
számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció
folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan
kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását
bármikor kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a
szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.